Vluchteling zoekt vrouw voor liefde en papieren

Advertentie:

Op verzoek van een cliënt van STIL, uitgeprocedeerd vluchteling

 

 

Gezocht: Lieve leuke eerlijke vrouw (21-30 jr) die met mij (23 jr) een leven wil opbouwen en mij ook aan papieren wil helpen. Daarvoor heb je een contract en inkomen van 1250 netto nodig, de komende vijf jaar. Evt kunnen we terug naar Guinee als het daar later voor mij weer veilig is. Ik ben een eerlijke man. Wil graag hard werken (maar mag dat nu niet). Ik  spreek Frans en Fula, ben Nederlands aan het leren. Als je mij wil ontmoeten, neem dan contact op met STIL.

Geef een reactie

